Digital Markedsføring
larsoveaarstad

Hvordan lærer jeg best?

Hvordan lærer jeg best? Dette innlegget vil være en del annerledes en mine tidligere innlegg da jeg skal presentere «Hvordan jeg lærer best?» ved bruk

Read More »
Digital Markedsføring
larsoveaarstad

Google Smart Shopping

Google Smart Shopping Hva er Google Smart Shopping? Smart Shopping Campaign, forkortes som SSC er Googles nyeste kampanjetype. Dette verktøyet bruker maskinlæring for å gjøre

Read More »
Sosial kommunikasjon i et bærekraftig perspektiv
larsoveaarstad

Grønnvasking – Equinor

Grønnvasking – Equinor I 2019 betalte det norske selskapet hele 91 milliarder kroner inn til statskassen (Nettavisen). Denne summen kommer inn til statskassen på tre

Read More »
Digital økonomi og forretningsmodeller
larsoveaarstad

Refleksjonsnotat: Hva har jeg lært

Refleksjonsnotat: Hva har jeg lært Vi har nå kommet til stadiet der vi skal fullføre første del av kurset med å levere eksamen. En del

Read More »
Digital økonomi og forretningsmodeller
larsoveaarstad

Blokkjeder – Hva er det?

Blokkjeder – Hva er det? Blokkjeder er en spennende teknologi som dette innlegget vil basere seg på. Selv om det kan være litt vanskelig å

Read More »
Digital økonomi og forretningsmodeller
larsoveaarstad

FINN – Mulighetens marked

FINN – Mulighetens marked I denne ukens forelesning underviste Arne Krokan om plattformtjenester, digital økonomi og nettverkseffekter. Han utfordret oss til å skrive et innlegg

Read More »
Digital økonomi og forretningsmodeller
larsoveaarstad

Kunstig intelligens eller naturlig dumhet?

Kunstig intelligens eller naturlig dumhet? I denne ukens andre forelesning skulle vi bli bedre kjent med fenomenet kunstig intelligens. Arne Krokan, som er vår foreleser

Read More »